YAR Vlaanderen Jaarverslag 2017

Sinds de start van het nieuwe jaar hebben we nog niet stilgezeten.
Zo hebben we het nieuwe jaar ingezet met de bekendmaking van onze nieuwe website en huisstijl. Daarnaast organiseerde YAR Coaching Limburg hun slotceremonie in januari, vond de residentiële trainingsweek van YAR Coaching Vlaams-Brabant|Brussel plaats, liep het YAR Wonen-programma in Limburg zonder onderbreking door terwijl YAR Coaching Antwerpen stilaan naar de afronding van hun programma in juni toewerkt.
En in maart nog kondigde minister Jo Vandeurzen tijdens ons evenement in de Ghelamco Arena in Gent aan dat YAR Coaching uitbreidt naar Oost-Vlaanderen.

Met onze gedrevenheid en passie blijven we doen wat we doen en we weten ook waarom.  We verliezen namelijk nooit uit het oog dat alle inspanningen één gemeenschappelijke deler hebben : de jongeren.

We blikken graag samen met jou terug op het afgelopen jaar met een digitaal YAR Vlaanderen Jaarverslag 2017 dat je opnieuw een heldere en overzichtelijke inkijk geeft, met de mogelijkheid tot verdieping waar gewenst.

Je zal kunnen vaststellen dat alle spelers die deel uitmaken van het YAR Vlaanderen-netwerk zich intensief hebben ingezet.  Zowel jongeren, vrijwillige medewerkers als partners getuigen over wat hun deelname aan of samenwerking met YAR Vlaanderen voor hen heeft betekend.

We wensen je veel plezier bij het lezen van het jaarverslag 2017.

We kijken er alvast naar uit om je te verwelkom op één van onze volgende mijlpalen die hieronder voor jou werden opgelijst en die je steeds kan terugvinden op www.yarvlaanderen.be.
Heel graag tot binnenkort.

Koen Frøberg
YAR Vlaanderen